Re: [SIGNATUR] Den rigtige type Java?

Ib Nielsen wrote:
Ivar Madsen wrote:

Den fik jeg også i aftes, men lige pluskelig, så virkede det bare.

Der er et link til en side, hvor der ikke er check for om der er SUN JAVA på maskinen, så det er det jeg har klikket på.

Jeg fik så bestilt for kort tid efter jeg havde bedt om at få spæret
signaturen, så den nye også var spæret, det er en anden sag.

Den er så kommet, og lige bortset fra at man på siden hvor man skal indtaste PIN-koden og PW ikke kan se hele teksten, så virkede det bare, fik hentet signaturen, og fik installeret den uden problemmer.

Jeg fik den samme fejl om manglende jave, men der var i den en mulighed for at klikke, så man kunne installere alligevel, og da jeg gjorde dette virkede det fint, jeg kan nu komme i min e-boks med min signatur, så det må jo virke

Det skal jeg lige have uddybet...
Mener du at det nu igen er muligt at installere digital signatur i Mozilla & co uden at have java installeret?

Med venlig hilsen
Egon Andersen