Re: Understøttelse af RFC 2255

Peter Lind Damkjær <sslug@sslug> writes:

> Hej alle,
>
> Jeg efterlyser lige lidt hjælp fra jer gæve SSLUG'er, der har
> interesse i digital signatur:
>
> Jeg er i færd med at undersøge i hvilket omfang standarden RFC2255
> er understøttet i diverse kombinationer af browsere og platforme.
>
> Hvad skal I gøre?
> Undersøg om I får en adressebogs-entry (inklusiv mit certifikat)
> frem, når I skriver følge i adressefeltet i jeres foretrukne
> OS+browser:
> ldap://dir.certifikat.dk/c=DK??sub?(mail=pld%40tdc.dk)
>
> Meld gerne tilbage til denne mailing-liste.

> [...]

Galeon 1.3.19-3, Epiphany 1.4.7-2, Firefox 1.0+dfsg.1-2 og Mozilla
2:1.7.5-1 på Debian Unstable giver "ldap is not a registered
protocol."

Konquereor 4:3.3.2-1 finder frem til adressekortet, men tolker det som
text/plain og ved derfor ikke helt hvad den skal stille op med det.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>