Re: [SIGNATUR] Re: Fornyelse af certifikat

Hanne Munkholm wrote:
On Wed, 9 Feb 2005, Egon Andersen wrote:

Nå ja, det eneste problem der eventuelt kan være er at certifikat politikken måske forbyder dig at anvende et udløbet certifikat - sådan har CP nemlig været på TDC OCES, men jeg håber da at det er blevet ændret, ellers vil jeg nok blot undlade at fortælle det til nogen, at jeg har beholdt en kopi af certifikatet.

Mmm det var jo det du skrev tidligere, og som jeg svarede på.

Jeg mindes ikke at have set noget svar fra dig omkring dette, men det skal ikke ligge dig til last.

Det ser dog ud til at de har rettet det i deres certifikatpolitik på
https://www.signatursekretariatet.dk/pdf/ca/etsiocescp2.0person.pdf

Dejligt!
Det er jo også blevet til version 2.0 i september 2004, hvilket jeg mener er et stykke tid efter problemet blev diskuteret her på listen første gang.

Der står også at man skal kunne forny certifikatet online ved at man identificerer sig med sit gamle certifikat, hvis det endnu ikke er udløbet. Eller der står helt præcist "anmode om fornyelse". Afsnit 7.3.2.

Der står bare ikke hvordan. Hvor mon det står?

Alternativt kunne du eventuelt ringe til TDC's gratis hot-line - de skal da gøre sig fortjent til den betaling de modtager for certifikaterne.

Med venlig hilsen
Egon Andersen