Re: ATP's anvendelse af digital signatur...

Egon Andersen <sslug@sslug> writes:

> Jeg har været inde på ATP's folkebørs.
> Jeg blev noget bekymret da jeg så, at ATP faktisk prøver at lokke den
> private nøgle ud af den intet-anende bruger!

Det ligner en variant af OpenLogon-appleten fra www.openoces.org.

Hvis det er det bliver nøglen så vidt jeg har forstået i appletten og
sendes ikke til ATP.

OpenLogon plejer at fungere under linux hvilket ATP's ikke gør.

mvh
        /arne
--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>