Re: [SIGNATUR] Re: ATP's anvendelse af digital signatur...

On Fri, 25 Feb 2005 22:59:57 +0100, Egon Andersen wrote:
> Hvis man ikke kender appletten, hvordan kan man så vide, at den ikke
> overfører den private nøgle til fx. ATP?

Jeg deler din bekymring, men må lige påpege, at du på samme måde er
nødt til at have tillid til din webbrowser. Godtnok er den sikkert open
source, osv., men jeg tvivler på, at du tager dig tiden til at tygge
browserens kode igennem.

Dit argument holder dog stadig på sin vis: Én ting er, at man ved normal
signatur-baseret login skal stole på sin browser. Men i ATPs løsning
skal man stole på både browser og så en meget anonym og closed source
applet.