Re: [SIGNATUR] ATP's anvendelse af digital signatur...

Hej,

On Sat, 2005-02-26 at 22:38 +0100, Egon Andersen wrote:

> Så kan de vel heller ikke importeres i appletten i *.p12 format?
> For så ville de vel også kunne anvendes i browseren?
Det er en pkcs#12 fil som ligger på cdkortet, men kodeordet til pkcs#12
filen ses aldrig af brugeren. Den grundlæggende ide er, at brugeren kun
kender en pinkode (som er forskellig fra kodeordet til pkcs#12 filen).
Det egentlige kodeord til pkcs#12 filen hentes på en server af
appletten.

Da man aldrig ser kodeordet til pkcs#12 filen, kan man ikke importere
filen i browseren.

Da appletten er open source, kan man naturligvis implementere sin egen
klient der snakker med serveren og udleverer kodeordet til pkcs#12
filen. Det var derfor jeg skrev "kan ikke umiddelbart importeres" i mit
tidligere indlæg :)

--
Carsten Raskgaard