SV: Digital Signatur support (fwd)

Man kan tilsyneladende ikke forny sin digitale signatur uden Internet
Explorer!

Det er jeg egentlig lidt skuffet over. :-(

Jeg modtog ganske rigtigt et link i god tid inden min digitale signatur
udløber 12. marts. Men da jeg fulgte det, fik jeg en fejl om at jeg
havde forkerte indstillinger i Internet Explorer. Så jeg skrev til deres
support og spurgte om jeg ikke kunne bruge Mozilla, men nej, de skriver
det kun er understøttet med Internet Explorer.

Se herunder hvis ellers det kommer med ud på listen.

PS: Gad vide hvorfor det står 1/1/1987 som tidspunkt for den support
mail jeg har sendt dem via deres web formular? Er det min browser eller
deres server? nå men skidt med det.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk