Re: [SIGNATUR] SV: Digital Signatur support (fwd)

On Wed, 2 Mar 2005 19:14:10 +0100 (CET), Hanne Munkholm
<sslug@sslug> wrote:
> Man kan tilsyneladende ikke forny sin digitale signatur uden Internet
> Explorer!
>
> Det er jeg egentlig lidt skuffet over. :-(

Sært. Meget sært.

Jeg fornyede min digitale signatur uden problemer overhovedet, til min
store glæde, kun med benyttelse af Firefox under Linux.

Jeg havde en standard firefox 1.0 fra Fedora Core 3 kørende, med en
Sun Java-plugin, 1.4.2_07 og derudover ikke noget - jo for resten, en
flashplayer-plugin, men jeg tror bestemt ikke den var i sving.

Jeg gik ind på en side, loggede ind med min gamle signatur, og fik en
javaapplet, som gav mig min nye signatur i en pkcs12-fil. Jeg kan
desværre ikke huske det mere nøjagtigt end det.

--
Kåre Fiedler Christiansen