Log ind på Folkebørsen fejler!

Hej,

Jeg har nu - meget mod min vilje - accepteret java-appletten for at forsøge login på ATP's Folkebørsen.
Jeg skal nu vælge nøgle og det gør jeg vha. "Flere nøgler".
Filteret virker ikke som det bør, ialtfald vises min nøgle ikke umiddelbart, men ved at ændre filteret til blot *, får jeg en meget rodet liste (usorteret?) hvor jeg kan finde min nøgle.
Derefter trykker jeg på "OK"
(Knapperne er i øvrigt på engelsk, men vinduets hoved er på dansk - godt gået!)

Jeg angiver herefter kodeord og trykker på "Ok" (ny stavemåde - igen godt gået!)

Og så får jeg fejlmeddelelsen:
"Ingen nøgle valgt!"

Hmmm!
Jeg valgte jo lige nøglen for lidt siden! ????

I følge den tidligere tråd her på listen skulle appletten også virke med Linux, men det passer måske ikke alligevel?

Jeg anvender Firefox 1.0.1 på FC3 med en fungerende Java.
(Jeg har en UserAgentSwitcher installeret, men ikke brugt den i denne forbindelse.)

Med venlig hilsen
Egon Andersen