Re: Digital Signatur support (fwd)

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Man kan tilsyneladende ikke forny sin digitale signatur uden Internet
> Explorer!

Det er også lykkedes mig at forny mit certifikat.

Jeg tog et par screenshots undervejs; se
<http://arnested.dk/signatur/#forny_oces>.

I første forsøg døde min browser dog under forsøget på at starte
java-appletten i billede to. Så det var med spændte miner jeg forsøgte
igen -- det kunne jo tænkes jeg havde forspildt min chance, men anden
gang gik det fint (bortset fra der ikke er plads til al teksten på
java-appletten).

Btw. Det lader ikke til at ens gamle certifikat kommer på
Revocation-listen når man har fornyet, men det skal det måske heller
ikke?

mvh
        /arne
--