Re: [SIGNATUR] Re: Digital signatur under Linux

Arne Jørgensen wrote:

> Du kan konvertere fra pksc12 til PEM med openssl:
>
>    openssl pkcs12 -in file.p12 -out file.pem

Dette virker fint.
Certifikathåndteringen i kmail styres af kleopatra programmet. Backenden til
dette program er gpgme. Det påstår at kunne importere PKCS#12 PKCS#7, PEM,
DER og Netscape indkodet X.509 certifikater.
Jeg har uden problemer kunnet importere TDC OCES rod certifikatet, men mit
eget vil den ikke tage imod.

Mvh