Fornyelse af signatur

Jeg har netop forsøgt at få fornyet min signatur. Jeg er kommet til et sted i processen, hvor jeg har fået gemt en kopi af certifikatet i et HTML dokument. Er der nogen, der ved hvordan man herfra får certifikatet ud og gemt som en PKCS12 fil, som kan importeres i firefox?

Normalt plejer TDC's support at være meget venlige, men i dag var de noget afvisende og ikke til særlig megen hjælp (håber jeg blot ramte et dårligt tidspunkt, og ikke et udtryk fot TDC's fremtidige support af digital signatur).