Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Egon Andersen wrote:
torben wrote:
Jeg har netop forsøgt at få fornyet min signatur. Jeg er kommet til et sted i processen, hvor jeg har fået gemt en kopi af certifikatet i et HTML dokument. Er der nogen, der ved hvordan man herfra får certifikatet ud og gemt som en PKCS12 fil, som kan importeres i firefox?

Normalt plejer TDC's support at være meget venlige, men i dag var de noget afvisende og ikke til særlig megen hjælp (håber jeg blot ramte et dårligt tidspunkt, og ikke et udtryk fot TDC's fremtidige support af digital signatur).

Jeg har lavet en vejledning til dette. Prøv at gå ind på http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail krypteringe og digitale signaturer".
Der står hvordan du eksporterer »TDC OCES digital signatur«, det er nederst på siden.

Med venlig hlsen
Egon Andersen

Nu har jeg haft tid til at kigge på det igen. Og jeg kan desværre ikke bruge din vejledning. Jeg skal have fornyet min digitale signatur. Proceduren er herfor:

1. TDC sender en mail med en henvisning til en hjemmeside.
2. På denne side laver jeg en identifikation med min nuværende signatur.
3. Herved dannes en lokal HTML fil, som jeg efterfølgende skal åbne. Hertil går det godt
4. Når jeg åbner filen under 3 er der et eller andet, som går galt. Men jeg ved ikke hvad.

--
Med venlig hilsen

Torben Frøberg
Fasanvænget 484