Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

torben wrote:
<klip>
Nu har jeg haft tid til at kigge på det igen. Og jeg kan desværre ikke bruge din vejledning. Jeg skal have fornyet min digitale signatur. Proceduren er herfor:

1. TDC sender en mail med en henvisning til en hjemmeside.
2. På denne side laver jeg en identifikation med min nuværende signatur.
3. Herved dannes en lokal HTML fil, som jeg efterfølgende skal åbne. Hertil går det godt
4. Når jeg åbner filen under 3 er der et eller andet, som går galt. Men jeg ved ikke hvad.

Gør du dette i Internet Explorer? Hvis ikke, så gør det!
Og følg derefter tidligere nævnte vejledning.
Hvis det er noget med en signatur i noget html, så har det intet med Mozilla-familien at gøre. De benytter PKCS#12!

Alternativt skal du benytte en Java-applet og en helt anden metode når du bestiller hos TDC.

Det skal jo ikke være nemt ikke at være i seng med Billig Gates - vel?

Med venlig hilsen
Egon Andersen