Re: [SIGNATUR] kan ikke instalerer dig. sign.

Christian wrote:
Jeg har problemer med installation af digital signatur.

Jeg får ikke en KCS#12 nøgle, men en html fil fra TDC, der skal instalere min signatur. Hvad gør jeg der fra.

Jeg har en Ubuntu Linux og Firefox 1.5.

Jeg havde samme problem, da jeg skulle forny min signatur. Jeg mener jeg benyttede Konqueror, og pludselig kunne jeg gemme signaturen som en PKCS#12 fil/nøgle og importere den firefox.

Jeg kan ikke huske, hvilket OS (mener det var enten Mandrake 9.2 eller FC5) eller JRE (dog enten 1.4.x eller 1.5).

--
Med venlig hilsen

Torben Frøberg