Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Egon Andersen wrote:

> Jeg har lavet en vejledning til dette. Prøv at gå ind på
> http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail krypteringe og digitale
> signaturer".
> Der står hvordan du eksporterer »TDC OCES digital signatur«, det er
> nederst på siden.

Jeg har lige prøvet processen med fornyelse af digital signatur, og
fulgt ovennævnte vejledning, desværre siger min Internet Explorer at
certifikatet er "marked as non-exportable" og derfor kan det ikke
eksporteres. Det drejer sig om en Internet Explorer 6 der kører under
wine i Ubuntu Linux.

Er der nogen der har oplevet det før? Ideer?

Hilsen

/tomas