Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Tomas Krag wrote:
Tak for tippet,
det virkede perfekt

Hmm - lad nu være med at top-poste....

On Fre, Oktober 6, 2006 10:12, tomas 'tt' krag wrote:
Egon Andersen wrote:

Jeg har lavet en vejledning til dette. Prøv at gå ind på
http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail krypteringe og digitale
signaturer".
Der står hvordan du eksporterer »TDC OCES digital signatur«, det er
nederst på siden.
Jeg har lige prøvet processen med fornyelse af digital signatur, og
fulgt ovennævnte vejledning, desværre siger min Internet Explorer at
certifikatet er "marked as non-exportable" og derfor kan det ikke
eksporteres. Det drejer sig om en Internet Explorer 6 der kører under
wine i Ubuntu Linux.

Er der nogen der har oplevet det før? Ideer?

Jeg kunne godt være interesseret i at vide om dit problem skyldtes, at du ikke har haft TDC's sikkerhedskomponent installeret? Det synes jeg det kunne tyde på.
Jeg har prøvet at lave et nyt link i min vejledning på http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail kryptering og digitale signaturer".
Jeg har ikke mulighed for at afprøve det selv, da jeg ikke har IE hvor der ikke er nogen sikkerhedskomponent. Så hvis du har mulighed for at give feedback vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen
Egon Andersen