Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Egon Andersen wrote:
> Jeg kunne godt være interesseret i at vide om dit problem skyldtes, at
> du ikke har haft TDC's sikkerhedskomponent installeret? Det synes jeg
> det kunne tyde på.

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvilket sikkerhedskomonent du henviser
til. Mener du at der er en speciel sikkerhedskomponent, som jeg skal
installere i min IE under wine, for at få den til at kunne eksportere
certifikatet til PCKS12 ?

> Jeg har prøvet at lave et nyt link i min vejledning på
> http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail kryptering og digitale
> signaturer".

Mener du "Export af »TDC OCES digital signatur« installeret i Microsoft
Internet Explorer" ?

Den vejledning henviser ikke til installation af en speciel komponent,
så vidt jeg kan se.

> Jeg har ikke mulighed for at afprøve det selv, da jeg ikke har IE hvor
> der ikke er nogen sikkerhedskomponent. Så hvis du har mulighed for at
> give feedback vil jeg blive meget glad.

Jeg vil selvfølgelig gerne være med til at teste, og evt. forbedre de
eksisterende vejledninger.

hilsen

/tomas