Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Tomas Krag wrote:
Egon Andersen wrote:
Jeg kunne godt være interesseret i at vide om dit problem skyldtes, at
du ikke har haft TDC's sikkerhedskomponent installeret? Det synes jeg
det kunne tyde på.

Jeg er ikke sikker på jeg ved hvilket sikkerhedskomonent du henviser til. Mener du at der er en speciel sikkerhedskomponent, som jeg skal installere i min IE under wine, for at få den til at kunne eksportere certifikatet til PCKS12 ?

I altfald på en windåse, så mon ikke også under wine?

Jeg har prøvet at lave et nyt link i min vejledning på
http://www.apanage.dk under menu-punktet "E-mail kryptering og digitale
signaturer".

Mener du "Export af »TDC OCES digital signatur« installeret i Microsoft Internet Explorer" ?

Den vejledning henviser ikke til installation af en speciel komponent,
så vidt jeg kan se.

Et sted på siden hos TDC som linket linker til findes følgende:

<cite>
Hvis du ikke har denne programmenu på din pc, kan det skyldes at du ingen signatur har på pc’en, eller at din Digital Signatur sikkerhedskomponent ikke er opdateret. Klik i så fald på dette link, som installerer sikkerhedskomponenten og giver vejledning i Sikkerhedskopiering af signaturen.
</cite>

Det skulle jeg mene er en speciel komponets de henviser til.

Jeg har ikke mulighed for at afprøve det selv, da jeg ikke har IE hvor
der ikke er nogen sikkerhedskomponent. Så hvis du har mulighed for at
give feedback vil jeg blive meget glad.

Jeg vil selvfølgelig gerne være med til at teste, og evt. forbedre de eksisterende vejledninger.

Takker. Og hvis ikke TDC's vejledninger virker, så bør TDC vel få det at vide?

Med venlig hilsen
Egon Andersen