Re: [SIGNATUR] Fornyelse af signatur

Egon Andersen wrote:
> Tomas Krag wrote:
> <klip/>

< klip />

> Mon ikke det er firdi du bruger en cached side? Jeg ændrede siden før
> middag til at indeholde det nederste af de to links du skriver :-)

øh jo, det kan ske. Jeg reloadece godt nom siden, men jeg tror brugen af
frames snød mig. En enkelt "Reload Frame" så var den der.

<klip />

> Det er korrekt, men du kan slet ikke eksportere uden programmet er
> installeret.
> Men som sagt, så kan jeg ikke rigtigt selv afprøve det :-(

Nej, men jeg har altså den pågældende komponent installeret, og da det
var en sprit ny IE jeg installerede i morges så må den være blevet
installaeret i løbet af processen.

> Jo, Wine afvikler/benytter dll'er, ellers var der vist ikke ret meget
> der virkede :-)

Ja, problemet var at jeg ikke selv (manuelt) kan afvikle disse dll'er,
og altså ikke teste om det er sikkerhedskompneenten der fejler, eller om
det er noget andet.

Men jeg tror jeg kan konkludere at sikkerhedskomponenten såmænd virker
fint, men at der af en eller anden grund sker det at certifikatet bliver
markeret sådan at det ikke kan eksporteres.

Det kunne godt virke som om enten Opera eller Konqueror er den bedste
løsning, da det virker fint i en browser der ikke er supporteret og har
Java plugin installeret.

hilsen

/t