Problemer med tastselv.skat.dk

Hejsa,

Er jeg den eneste, der har problemer med at logge ind på tastselv.skat.dk med min TDC digitale signatur fra Firefox 2.0.0.1 ?

Jeg har hele tiden kunne logge ind uden problemer, men her til aften bliver jeg pludselig bedt om at logge på "Servicefællesskabet". Det sker via en java dialogbox, hvori jeg skal vælge hvilken digital signatur, jeg vil bruge.

Desværre optræder der ingen digitale signaturer i listen, og hvis jeg vælger gennemse, og vælger min gemte nøgle (html-fil udgaven fra TDC), så virker mit password tilsyneladende ikke. I hvert fald bliver password dialogboksen ved med at poppe up efter endt indtastning.

Jeg kan tilføje, at jeg sagtens kan logge ind på min E-boks vha. digital signatur, så umiddelbart virker min opsætning...

--Anders

Anders Sønderberg Mortensen <sslug@sslug>
http://sondberg.dk/
Phone: +45 3886 5720, Cell: +45 2856 9720