Re: [SIGNATUR] Problemer med tastselv.skat.dk

ons, 21 02 2007 kl. 23:03 +0100, skrev Anders Sønderberg Mortensen:
> [...]
>
> Jeg har hele tiden kunne logge ind uden problemer, men her til aften
> bliver jeg pludselig bedt om at logge på "Servicefællesskabet". Det sker
> via en java dialogbox, hvori jeg skal vælge hvilken digital signatur,
> jeg vil bruge.
>
> Desværre optræder der ingen digitale signaturer i listen, og hvis jeg
> vælger gennemse, og vælger min gemte nøgle (html-fil udgaven fra TDC),
> så virker mit password tilsyneladende ikke. I hvert fald bliver password
>   dialogboksen ved med at poppe up efter endt indtastning.
Hej,

Jeg har lige prøvet. Hvis du har dine certifikater liggende i Firefox
kan du tage en backup, husk en kode, og gemme den i mappen ~/.ocoes/

Herefter vil Java fætteren finde filen, og du kan vælge den.

Det virker ganske fint, men jeg synes nu det virker lidt underligt, at
de skal rode sådan en gang Java ind i det. Det gamle system virkede jo
perfekt. (I hvert fald for mig)