Re: [SIGNATUR] Problemer med tastselv.skat.dk

Christoffer Holm Kjølbæk wrote:
ons, 21 02 2007 kl. 23:27 +0100, skrev Anders Sønderberg Mortensen:
Ja, det var egentlig også det jeg regnede med var løsningen. Men når jeg forsøger at tage backup af mit certifikat i Firefox får jeg fejlen "Failed to create PKCS #12 backup file for unknown reasons".
Hmm, det kan

Nu når jeg tænker over det, så fik jeg samme fejlmeddelelse, når jeg tog backup på min Firefox 1.5 før i tiden. Måske er mit certifikat defekt på een eller anden måde...

Hvilken version af Firefox bruger du?
Jeg køre også Firefox/2.0.0.1, fra Ubuntu-edgy

Nøjagtig samme her....

Herefter vil Java fætteren finde filen, og du kan vælge den.

Det virker ganske fint, men jeg synes nu det virker lidt underligt, at
de skal rode sådan en gang Java ind i det. Det gamle system virkede jo
perfekt. (I hvert fald for mig)

Ja, og det virkede også fint for mig. Og jeg havde intet imod at logge ind påny i f.eks. studielaan.dk... Men det lyder da som om, at der kunne være lys forude for mig, når du har fået det til at snurre...
Har du evt. æøå i koden? Fandt lige denne side:
http://www.sslug.se/emailarkiv/signatur/2003_03/msg00108

Niks - ingen æøå...

--Anders

--Anders

Anders Sønderberg Mortensen <sslug@sslug>
http://sondberg.dk/
Phone: +45 3886 5720, Cell: +45 2856 9720