Fra: Kenneth Bucio [mailto:sslug@sslug
Sendt: to 28-06-2007 16:47
Til: sslug@sslug
Emne: Re: [SIGNATUR] FYI: Digital Signatur vejledninger til Firefox og Thunderbird

Tak for god artikel.
Jeg er for kort tid siden gået over til Thunderbird fra MS Outlook
Express. Jeg havde lidt bøvl med at få installeret min Digital Signatur
- men det lykkedes.
Jeg mener dog at have et problem: Når jeg sender signeret/krypteret
e-mail, skal jeg ikke angive mit password som tidligere i MSOE.
Såvidt jeg har forstået af artiklen er der noget jeg har glemt ved
import af signaturfilen. Er det korrekt forstået, og kan jeg gøre det om?
mvh. Kenneth Bucio

Peter Lind Damkjær wrote:
Hej alle,

Til orientering har jeg i min fritid bedrevet følgende dokument i version 0.1:
http://www.lind-damkjaer.dk/moreDS/DigitalSignaturMozilla_v0.1.pdf

I er meget velkommen til at kommentere.