Re: [SIGNATUR] DanID og linux?

On Wed, Jul 02, 2008 at 05:43:16PM +0200, Torben Frøberg wrote:
> Hvordan signerer og krypterer man mails, breve mv. med DanID, Det er
> sidstnævnte muligheder jeg netop godt kan lide ved digital signatur.

Det ligner lidt at den del er "sparet" væk i forsøget på primært at løse
bankernes behov.
Umiddelbart er jeg alt andet end imponeret af DanID, men er nok også en
smule forudindtaget af at have brugt et par år i et tidligere liv på at
bygge digital signatur løsninger med x509.

vh

Mads Toftum
--
http://soulfood.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]