Re: [SIGNATUR] DanID og linux?

Frank Damgaard wrote:
Kim Rasmussen skrev:
Hej Frank,

Det bliver en slags central login/signering, men kun 1 site og 1 applet
i stedet for de mange forskellige banker der hver har deres egen måde at
logge ind idag.
PBS/DanID har så vidt jeg ved lovet at det fungerer med windows, linux
og mac - blot du har en af de gængse browsere og jdk 1.4.x

Så der er al mulig grund til at tro at det kommer til at blive
væsentligt bedre mht. platform support end det er i dag.

det lyder da positivt med at det kun kræver jdk og en browseren.

så kan jeg kun bekymre mig om det ikke er bedre at bruge pin-kode login
til det offentlig, hvis det er samme login til netbank og det offentlige.....

Hvordan signerer og krypterer man mails, breve mv. med DanID, Det er sidstnævnte muligheder jeg netop godt kan lide ved digital signatur.

--
Med venlig hilsen

Torben Frøberg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]