Re: [SIGNATUR] DanID og linux?

Kim Rasmussen skrev:
> Hej Frank,
>
> Det bliver en slags central login/signering, men kun 1 site og 1 applet
> i stedet for de mange forskellige banker der hver har deres egen måde at
> logge ind idag.
> PBS/DanID har så vidt jeg ved lovet at det fungerer med windows, linux
> og mac - blot du har en af de gængse browsere og jdk 1.4.x
>
> Så der er al mulig grund til at tro at det kommer til at blive
> væsentligt bedre mht. platform support end det er i dag.

det lyder da positivt med at det kun kræver jdk og en browseren.

så kan jeg kun bekymre mig om det ikke er bedre at bruge pin-kode login
til det offentlig, hvis det er samme login til netbank og det offentlige.....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2008-08-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]