Re: [SIGNATUR] Fornyelse af digital signatur

Jørgen Heesche wrote:
> På Danid selvbetjening
> https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/privat/selvbetjening/
> kan man forny den digitale signatur, men hvordan gør Danid det?.
> TDC lagde ved installationen en fil: "Digital Signatur for <navn>.html"
> i /home/<user>.
> Lægger Danid en ny signaturfil samme sted?.

I windows et sted i C:\documents and settings\<user>.oces

i linux er det vist lidt afhængig af din browsers download mappe.
(opsætning)

jeg bruger så shell/perlscriptet posted her tidligere til at
lave om til pks12
syntes det er for sjældent  javascript-løsningen fungerer i firefox
selv under windows.