Re: [SIGNATUR] Fornyelse af digital signatur

Frank Damgaard wrote:
Jørgen Heesche wrote:
På Danid selvbetjening
https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/privat/selvbetjening/
kan man forny den digitale signatur, men hvordan gør Danid det?.
TDC lagde ved installationen en fil: "Digital Signatur for <navn>.html"
i /home/<user>.
Lægger Danid en ny signaturfil samme sted?.

I windows et sted i C:\documents and settings\<user>.oces

i linux er det vist lidt afhængig af din browsers download mappe.
(opsætning)

jeg bruger så shell/perlscriptet posted her tidligere til at
lave om til pks12
syntes det er for sjældent  javascript-løsningen fungerer i firefox
selv under windows.

Det vil være fint hvis den nye Signatur*.html lægges i min downloadnappe:
/home/<user>/Download.
Så kan jeg flytte den til .oces og  lave en pks12-fil med perlscriptet.
Men grunden til mit spørgsmål er, at jeg er nervøs for at Danid's selvbetjeningsløsning går videre og selv forsøger installation i Firefox.
Jeg forøvrigt netop nu opdaget en masse *.zip filer i
.oces/opensign/plugins
ls plugins:
3NnssqddSacu5ygXtQu4/  kRAWPoDaBOQpmMFaj6nN/  U8Lc8p9sUsawYDnOUVdc/
8Ch7W7dabmzQy13zxaO6/  mLwPGnRTqxDAe3uLZWmk/  VjCZIEQs0fb70cvbLYtz/
fUdzdwXGj84VlIJsMkeL/  qbyuaOYH0HybZzGO61uT/  wBaHEjvwa8tce5Xutwa6/
kneeZpMzcDiDyrUIKRYF/  RaIoUEi97a3XtFvaoW1Y/  ZG5t2kTXxfi5oVidOLzO/

Eks.:

ls 3NnssqddSacu5ygXtQu4/
jsse.zip

Hvor kommer de filer fra?