From: Emil S Hansen [mailto:sslug@sslug
Sent: Friday, March 31, 2000 3:25 PM
To: sslug@sslug
Subject: Re: [TEKNIK] SCSI eller ej

Martin Christensen wrote:
> IBM. Kan det ikke også gøres bedre? Det er ikke til at finde særligt
> mange priser på denne slags udstyr på 'Nettet, synes jeg. Hvad med de
> forskellige controllertyper? Hvordan er det med prisforskelle og
> ydelse?

Jeg vil bare lige pege dig hen mod http://www.edbpriser.dk :)

Best buy (IMHO) IBM SCSI disk:
UltraStar 18ES / 18,2GB / 2048KB / 7ms / 7200rpm / Ultra Wide / 5 år /
3.249 kr.

Ikke så hamrende dyrt, hvis man skal have en IDE disk i samme
performance klasse kommer man vist tæt på det samme beløb (500-1000
forskel).

--
Best Regards
Emil S Hansen - sslug@sslug - ESH12-RIPE