WfW 3.11 og Samba

Hej.
 Jeg har et netværk, hvor jeg kører Suse 6.2 som server med 2 Laptops
Win95. Det kører fint med printer-, filserver. Internettet kører fint,
så no proplem. Nu skal jeg have en ældre WfW 3.11 maskine på( det er
mine arbejdsbetingelser).
Jeg har installeret netkortet på WfW maskinen, windows har fundet den.
Jeg logger på med brugernavn og password - fint. Men Linux kan ikke se
den, selv om den er indskrevet i /etc/hosts.
Jeg kan ikke se noget netværk fra 3.11-maskinen.
Så problemet kunne være: Kan WfW køre TCP/IP - protokollen?
			 Skal/kan man ikke skrive IP-adresserne i 3.11-maskinen?
Så med andre HOW?
			Venlig hilsen
			Finn Larsen