Re: [TEKNIK] WfW 3.11 og Samba

On Sat, 01 Apr 2000 09:00:25 +0200, Finn Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Så problemet kunne være: Kan WfW køre TCP/IP - protokollen?
>			 Skal/kan man ikke skrive IP-adresserne i 3.11-maskinen?

Windows har lavet en tcp/ip-udvidelse til Win3.11. Jeg mener den
hedder tcp32b.etellerandet, men jeg er ikke sikker. Jeg har ikke brugt
den i tre år. Jeg hentede den vistnok i sin tid fra Tucows.

Jeg kan ikke huske, om du derved bliver i stand til at køre NetBios
over tcp/ip, og det er selvfølgelig en nødvendighed for at køre fil-
og printerdeling.

Det var mange vistnok'er, men jeg håber, du kan bruge det.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Postet fra Agent - den bedste newsreader til Linux.