Re: [TEKNIK] Opgradering fra 2.2.10 til 2.3.99-pre3 (success)

torben fjerdingstad wrote:

> klip:........til 2.3.99-pre3.
>
> Hvad er det i har snakket om med /dev/pts?
> Jeg har ikke mountet den, men jeg har alligevel nogle
> karakter noder i /dev/pts.
>
> linux/.config siger:
> CONFIG_UNIX98_PTYS=y
> CONFIG_DEVPTS_FS=y

Det er også noget der har undret mig lidt. Jeg har en linie i
/etc/fstab der iflg. debian skal være i kerner (2.2.xx eller nyere)

none  /dev/pts devpts  gid=5,mode=620   0 0
I boot messages kommer der så en linie med noget lign. "none
already mounted on /dev/pts"
Leo