CyberCity og Van Jacobsen komprimering?

Hej,

Jeg bliver ved med at få flg. linie i min logfil, når jeg
forbinder til CyberCity:

	Unsupported protocol (0x80fd) received

0x80fd er så vidt jeg kan finde ud af Van Jacobsen
Header-komprimering, men jeg har slået det fra i min
/etc/options fil med:

	novj
	novjccomp

Selvom det tilsyneladende ikke har nogen indflydelse på
forbindelsen, ville jeg alligevel gerne vide, hvorfor jeg
bliver ved med at få denne fejlmeddelelse?

vh.

Morten