Re: [TEKNIK] Administration af stører instalation

Bo Jakobsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg kan oplyse at jeg bruger Debian distributionen, så hvis der er nogen
> som spefikt har erfaringer med denne så sig frem.

Jeg administrerer ca 55 client maskiner som køre Debian. Jeg benytter
et nfs mountpoint som indholder installationen. Opdatering sker via
mirrordir (rdist lignende) og nfs. Installation sker via nfs og
nfsroot. Opdatering af installation på nfsdrev sker via nfsroot,
chroot.

Søg evt efter Replicator på freshmeat.net for et lignende system.

Mvh Per