mgl netscape

Hello Sslugger
Jeg har netop installeret Red hat 6.2 og har følgende problem.
Når jeg kobler op til internettet godkender den fint brugernavnog password,
men der er ingen kontakt til Netscape. Den retunere en fejl hvis jeg forsøger
at finde en side. Jeg havde samme problem i RH6.1. Jeg har lavet en
konti både via Gnome's configurationstools og via KDE's kppp.
I begge tilfælde kobler den fint op men vil ikke lade Netscape finde
sidene. Er der en der ud fra denne sparsomme information
kan se fejlen
CU Søren