Re: [TEKNIK] mgl netscape

Søren Gade <sslug@sslug> writes:

> Hello Sslugger
> Jeg har netop installeret Red hat 6.2 og har følgende problem.
> Når jeg kobler op til internettet godkender den fint brugernavnog password,
> men der er ingen kontakt til Netscape. Den retunere en fejl hvis jeg forsøger
> at finde en side. Jeg havde samme problem i RH6.1. Jeg har lavet en
> konti både via Gnome's configurationstools og via KDE's kppp.
> I begge tilfælde kobler den fint op men vil ikke lade Netscape finde
> sidene. Er der en der ud fra denne sparsomme information
> kan se fejlen
> CU Søren

Prøv i en kommando linie at udføre flg. kommando: cat /etc/resolv.conf
og send linie her til listen.
Det som jeg er ude efter at finde ud af er om du har indtastet
adresserne på dine DNS servere.
Når du en anden gang oplever fejl som du gerne vil have hjælp til at
rette her i gruppen (eller andre steder for den sags skyld) så prøv at
notere fejl meddelelserne ned, de kan i de fleste tilfælde hjælpe godt
på vej med at løse problemet.
--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

'In a certain sense, all decent programming languages are equally powerfull'
Dr. Alan Turing