Re: [TEKNIK] mgl netscape

Jeg har også problemer med kppp. Når jeg starter kppp fra xterm siger den, den
ikke kan finde /dev/ppp0 (der er en /dev/ippp0) og at ppp-understøttelse ikke
er kompileret ind - men det *er* det! Mærkeligt nok virker det alligevel og det
er kun når jeg kører kppp første gang i sessionen, at den beklager sig.

Prøv at gå ind i Indstillinger->Konti->Redigér->DNS og indtast din ISP's
dns-adresser og afkryds 'Brug ikke eksisterende DNS servere ved forbindelse'
(så ignorerer den /etc/resolv.conf og bruger sine egne indstillinger svjv).
Det var det der skulle til for at det virkede for mig.

I det hele taget er ppp-programmer mig en kilde til evig ærgelse, kun kwdial og
Debians pon virker fejlfrit og er lette at sætte op, desværre skal man altid
være root for at bruge dem :-(

--
Med venlig hilsen/Best regards/Amicalement
Birger Langkjer