Netværksprinter TCP/IP, slut

	Jeg har nu fået den installeret min HP 4050N med indbygget TCP JetDirect.
	Det var afgjort nemmest fra en Redhat distribution (hvor jeg brugte
config) jeg har, men det virker nu også fra min SuSE distribution med
apsfilteret og dettes SETUP program.

	Tak for inspiration fra jeres svar, og så skulle jeg lige finde ud af, at
Linux's printersystem er et generelt lpd system, så jeg kunne følge
manualen fra HP i den ertning.

Alex