Re: [TEKNIK] XFree 4.0 og Creative G-Force (DDR)

Hejsa,

  GeForce kortet fremgår ikke af listen, så vidt jeg har kunnet
konstatere, men hvis du kører XFree86 -config, så får du de basale ting
i en temporær XF86Config fil i $HOME. Hvis du kombinerer denne med
outputtet fra xf86config får du en ganske god kombination.

Desværre er der ingen understøttelse for OpenGL i XFree86 4.0 for
NVidias kort endnu (med mindre den er kommet idag ;) ), men lad os håbe
at NVidia snart giver livstegn fra sig. De er forfærdelig umælende på
dette område, synes jeg nok.

MvH,

/Martin Møller.