Bind opsætning

Hejsa
Jeg har lige opsat Bind på samme måde som i Linuxbogen. Jeg har på min
server i resolve.conf angivet min ISP's DNS adresser. På min alm.
maskine har jeg opgivet min servers IP-adresse i resolve.conf. Men jeg
kan fra min alm. maskine ikke telnette, pinge eller benytte fetchmail
eller lignende. Jeg får blot Host name lookup failure! Jeg kan sagtens
surfe med netscape, men det er også det eneste. Jeg kan fra min server
godt pinge, telnette osv. hvad er der gået galt? Jeg har faktisk bare
kopieret opsætningen fra linuxbogen, og lige rettet til med mine ip
adresser og domæne.

Anders M