Re: [TEKNIK] Opgradering fra 2.2.10 til 2.3.99-pre3 (success)

In <sslug@sslug> Tobias Forskov Eriksen <sslug@sslug> writes:

>Tjaaa........ jeg tænkte på, om der var nogen der havde lyst til at skrive en
>kommentar??? Skulle jeg f. eks downloade en kernel 2.2.14, eller er 2.3.99-pre3
>stabil nok? Er der slet ikke nogen der ved om der er en eller anden kryptisk
>ting man skal vælge til,  for at få ppp til at fungere?

Du skal i al fald opgradere til ppp 2.3.11, som der står i
Documentation/Changes filen i kerne-sourcen.
--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the