Re: [TEKNIK] Bind opsætning

Anders M wrote:
> Jeg har lige opsat Bind på samme måde som i Linuxbogen. Jeg har på min
> server i resolve.conf angivet min ISP's DNS adresser. På min alm.
> maskine har jeg opgivet min servers IP-adresse i resolve.conf...

Det er altså ikke en hel nameserver opsætning, vel? Dvs. du har ikke sat
noget op i /var/named?
Men du har husket 'search din-ISP' inden IPnumre i resolv.conf, ikk'?

Mens du er ved det: Hvis du subscriber til newsservices, kan du indsætte
IP numre og newsserver navne i /etc/hosts så du undgår at netscape skal
time ud ved opstart, fx. '192.38.71.98    news.sslug.dk' .
--
Mogens Valentin  WWW: http://www.danbbs.dk/~monz/  mailto:sslug@sslug
Web, Programming, Network, Security - Installguides and docs for Linux..