Netscape igen - SUK!!

Netscape og jeg er igen på kollisionskurs.

Den kørte ellers fint. Men så indsatte jeg  en newsserver. Og BUM! Nu vil
den ikke noget.
Nederst i statusbaren stå der bare "Connect: Looking up host: ......."
Hvis jeg prøver at hente en fil direkte på kommandolinien:
sslug@sslug ~]$ netscape fil.html
får jeg bare "Reading file......" og ikke andet.

Der sker simpelt hen intet.

Jeg har slettet netscape og geninstalleret. Jeg har slettet mit .netscape
katalog.
Ligemeget hjælper det.

Den vil ikke. Er der nogen der har set dette før?

Eller skal jeg bare væbne mig med tålmodighed og trække Netscape fra den
bærbare, indtil Mozilla er god nok til at køre fornuftigt.

SUK!

/kristian
--
Kristian Vilmann - sslug@sslug - http://www.sslug.dk/