mgl hastighed på nettet

Hello Slugger
Jeg har med fra jeg fået min netopkobling til at køre, men med meget
nedsat hastighed.
Jeg har ISDN og har altid kunnet downloade med over 6.0 kb/sek.
Idag har jeg indskrevet DNS adresserne på min server (TeleDanmark)
med 193.162.153.164
193.162.146.9
for ellers vil netscape ikke sammenarbejde med opkoblingen.
Desværre kører jeg mu med max 0.3 kb/sek.
Er der en naturlig forklaring.
CU Søren