ext2 hekseri?

Jeg havde downloadet en defekt tar.gz fil (troede jeg),
så jeg slettede den.

Derefter fandt jeg ud af at netscape ikke var færdig
med at downloade den (der manglede lige et par bytes).
Så nu har jeg nok en urefereret fil :-(

Spørgsmålet er nu hvorden jeg får frigivet den diskplads
den optager (uden reboot), eller nærmere, finder dens
inode nummer og får den slettet.

Jeg har tænkt på ext2ed. Men den understøtter ikke
partitioner større end 2Gb, og de må ikke være
mountet. Ingen af delene er opfyldt.

Hvis jeg skal til at umounte filsystemet, kan jeg
ligesågodt reboote.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.3.99-pre3/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå