Seriel port død

Så skete det der ikke kan ske: Min Linuxmaskine crashede!

Efter genstart (tre inode fixes ved fsck - ingen alvorlige fejl) blev
jeg nødt til at flytte mit modem til en anden serial port. Når jeg
forsøger at kontakte modemet gennem den gamle seriel port får jeg
følgende fejl:

Can't get terminal parameters: Input/output error

Det er egentlig ikke den store ulykke, da jeg kun har brug for en
port, men jeg kan stadig godt tænke mig at få problemet løst. Nogen
forslag?

            \|/
           (o -)
+------oOOo-(_)-oOOo-------+