sløv ftp :-(

På arbejdet, når jeg downloader via en cisco PIX firewall
og en cisco router fra en ftp server i samme bygning som
jeg sidder i, sker det med ca. 12kb/sek. Ftp serveren
sidder på en swich. Det gør jeg også. Der er 100Mbit/sek
hele vejen, bortset fra at PIX'en vist ikke kan klare
mere end 45Mbit/sek.

Download fra resten af verden går noget bedre.

Hvis jeg sætter switchen i min ende ned til 10Mbit går
det mindst 5 gange hurtigere. Hvad kan der være galt?

Det ser ca. sådan ud:

Min maskine --- switch --- PIX --- router --- switch -- ftp server.

Der er mistanke om at en af switchene er underlig. Jeg kan
ikke huske hvad fabrikat det er.

--
torben fjerdingstad        | linux-2.3.99-pre3/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        | linux får den op og stå