Modem problemer

Hejsa....

Jeg prøver desperat på at få mit gamle US Robotics Sportster 33.6 Voice til
at køre under Redhat 6.2.

Modemet virker fint, og jeg kan connecte til det med Minicom.

Når jeg så ringer op.. (enten via rp3 eller kppp), så får jeg godt nok
følgende :
	CONNECT 33600/ARQ/V34/LAPM
	~ÿ}#.!}!e} }8}"}&} }*} } }#}$.#}%}&µ}8.>}'}"}(}"3L~~ÿ}#.!}!f}
}8}"}&} }*} } }#}$

og uanset hvad jeg så ellers gør, så bliver jeg smidt af.
Den udbyder jeg forsøger at ringe op til er Opasia.

Med venlig hilsen
Jimmy S Nielsen

WM-data, Silkeborgvej 84-88, DK-7400 Herning
Phone : +45 9626 2000, Fax : +45 9626 2001
E-Mail : sslug@sslug
www.wmdata.dk