Forbindelse stopper ved billeder.

Hej!

Nogen der kan forklare mig dette, ikke linux specifikke problem, jeg er
begyndt at opleve med WOL (og sikkert andre).
Hver gang jeg går ind på en side, hvor der skal bare hentes nogle enkelte
billeder ind (gif/jpg) - små logoer også - så er det som om forbindelsen
staller. Jeg kan se på routerens/hub'ens lys at der ingen trafik er.
Går jeg så ind på en ny side, begynder den fint nok at hente data, men så
snart den når til grafik og større objekter, så går den faktisk i stå.

Kan nogen give mig et lille fingerpeg?
Routeren er en 3com OfficeConnect 511.

Morten Gade Sørensen